general-image

Οι “ημιτελείς” γυναίκες του Fabrizio Michelucci. Έργα τέχνης μικτής τεχνικής

Ημερομηνία: 26-02-2013 | Συγγραφέας:
Κατηγορίες: Τέχνη | Ετικέτες:

Λένε πως το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει. Έτσι έγινε και στη περίπτωση του Ιταλού καλλιτέχνη Fabrizio Michelucci, γεννημένος την 1η Απριλίου του 1959 στην Φλωρεντία, ο oποίος βρισκόταν από τη παιδική του ηλικία μέσα στα εικαστικά δρώμενα, καθώς ο πατέρας του ήταν ζωγράφος. Επομένως, αυτό το πάθος ήταν ριζωμένο μέσα του.

Τις δεκαετίες ’80 και ’90 συνεργάζεται με σχεδιαστές μόδας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση και μελετώντας τη φυσικότητα του ανθρώπινου σώματος, αλλά σταμάτησε την δουλειά του για να κυνηγήσει… suo angelico demone ,τον αγγελικό του δαίμονα, και έτσι το 2007 ξεκίνησε την καλλιτεχνική του καριέρα.  Αυτοδίδακτος γιος της τέχνης, βρίσκει τρόπο να εκφραστεί μέσα από μια εικονιστική μορφή προσωπικής έρευνας.
Τα αίτια αυτής της ανατροπής; Η επιθυμία του να εκφράζεται και να εκπροσωπεί τα εσωτερικά του συναισθήματα. Ο ίδιος, σχεδόν ντροπαλός άνθρωπος, ξοδεύει μέρες διαλογιζόμενος τους πίνακές του. Η ενσάρκωση της βραδύτητας. Μα είναι εικόνες που προέρχονται από το εσωτερικό του… κάθε καμβάς και μια γέννηση. Η υγιής επιθυμία, συνήθως, είναι η κατανόηση του πίνακα ή των αφορμών δημιουργίας του, μα ο Michelucci δεν είναι διατεθειμένος να βοηθήσει σε αυτό τον θεατή διότι θεωρεί πως ορισμένα συναισθήματα είναι καλό να περιορίζονται εντός των τειχών της καρδιάς μας.

Una donna “non finita”, μια “ημιτελής” γυναίκα.
Οι γυναίκες του Michelucci είναι όμορφες και παγωμένες, ολισθηρές και σαρκικές, μυστηριώδεις, σχεδόν “άφωνες”. Γυναίκες που εμφανίζονται με σχισμένα ρούχα, με ελκυστικά σώματα, ουσιώδη μάτια. Είναι ευδιάκριτη η επιρροή από τη συνεργασία του με σχεδιαστές μόδας, περιστασιακή μεν επιρροή, αλλά έντονη. Θυμίζουν παλιές φωτογραφίες, με αυτές τις γυναίκες σε μια παγωμένη αιώνια πόζα.

Πινελιές λεπτές και εκλεπτυσμένες. Ανισόπεδες επιφάνειες. Καμβάδες που φαίνεται ότι επιπλέουν στα όρια της μελαγχολίας. Ο Michelucci, πειραματίζεται εισάγοντας νέα στοιχεία στους πίνακές του, με διαφορετικές τεχνικές και μερικές φορές ασυνήθιστα υλικά. Καμβάδες φτιαγμένοι με την τεχνική του πετρελαίου, στη συνέχεια υποβάλλονται σε επεξεργασία με μικτές τεχνικές και πρόσθετα υλικά. Οι προτιμήσεις του εικαστικού είναι λάδι, ακρυλικό, σμάλτο, κιμωλία, κάρβουνο και μολύβι.

Παρόμοια Άρθρα:

Kotsanas
Michalopoulos
Art In Progress
rankfinder-rank-checker
Interactive Net Solutions
rankfinder-rank-checker

rankfinder-rank-checker

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors