Τι θα γινόταν αν οι εταιρείες είχαν πιο ρεαλιστικά συνθήματα? 19 λογότυπα σχεδιασμένα με περισσότερη ειλικρίνεια…
Όλοι μας κάποια στιγμή, πιθανόν να σκεφτήκαμε τι θα γινόταν αν οι εταιρείες ήταν έστω και λίγο πιο ειλικρινείς στην διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους…
Ο blogger με το ψευδώνυμο copyranter (της BuzzFeed), εμπνευσμένος από ένα άρθρο του reddit, επέλεξε και δημιούργησε μερικά πραγματικά αστεία και τα ταυτόχρονα “έξυπνα” λογότυπα γνωστών εταιριών, διακωμωδώντας κάποιες κοινές (κρυφές) αλήθειες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους…
Δείτε το αποτέλεσμα…
Αξίζει να αναφέρουμε και μερικά ακόμα συνθήματα, παρόλο που δεν κατάφεραν να αποκτήσουν το δικό τους λογότυπο…
Facebook: We know more about you than you do
Facebook: Privacy is overrated.
Radioshack: We’re still in business, go figure.
Nike: Just buy it
Trojan: Keeping child support payments in your pocket since 1950
Apple: Fuck Corners
Internet Explorer: Your number 1 browser for downloading other browsers
Honda: This car does not die. We’ve tried.
TAMPAX: We may not be #1, but we’re up there.
BP: Lol, our bad.
Yamaha: We’re not sure what motorcycles and saxophones have to do with each other either.
Best Buy: Somewhere else
Παρόμοια Άρθρα:
- Λογότυπα σχεδιασμένα για μεγάλους επιστήμονες. Alan Betancourt – Science Branding
- Coupled – Μια νέα σειρά εικονογραφήσεων με θέμα την περίπλοκη σχέση των αντικειμένων – Safwat Saleem
- Οι ξεχωριστές εικονογραφήσεις του Jonathan Edwards